Desigual je poznat po svojoj individualnosti i jedinstvenom karakteru svojih kreacija kojima je cilj pružiti autentičnost kupcima diljem svijeta kako bi izrazili najbolju verziju sebe. “Odijevamo ljude, a ne tijela“, njihov je moto, a njihova kolekcija uključuje artikle koji se oslanjaju na aktualne trendove, a svejedno će se moći nositi generacijama.
Brend se od 80-ih kad je osnovan širio i stjecao obožavatelje svugdje gdje se pojavljivao, a prošle je godine uključen među 30 španjolskih modnih marki koje imaju najveći potencijal izboriti se u pandemiji, zahvaljujući inovativnosti i novom načinu komuniciranja.
U 2019. preokrenuli su svoj logotip i lansirali novi identitet te postigli nekoliko jako uspješnih suradnji među kojima i onu s kolumbijsko- američkim dizajnerom Estebanom Cortazarom koju se još uvijek može kupiti, a krasila je i naslovnicu Voguea.
Noviteti u njihovoj novoj kolekciji su trendi komadi kao što su crop-topovi i mom jeans hlače kojih do sada nisu imali. Uz standardne core artikle s galaktičkim printovima tu su sada i novi uzorci, ali i monokromatski materijali. Haljine, iako u potpunosti u skladu sa suvremenim modnim strujanjima i dalje su neprolazne te se mogu nositi generacijama.
Čitava linija je koncipirana tako da se može odabrati i za večernji izlazak u grad, kao i nositi danju za odlazak na plažu pa iz Desiguala ističu da je njezina glavna kvaliteta upravo višestruka mogućnost kombiniranja za sve one koji ne žele izgledati isto kao svi ostali.
U Desigualu je upravo krenulo i sniženje pa zato ugrabite omiljene komade koji će vas istaknuti iz mase! Ovdje pogledajte snižene artikle.