U osam epizoda po 45 minuta "Stjuardesa" uglavnom uspijeva pomiriti često nepo(d)mirene žanrovske polove trilera i komedije, bivajući zanimljiva, zabavna i dinamično režirana, s još jednom finom uporabom podijeljenih ekrana na TV-u nakon "Damina gambita". "The Flight Attendat" se lako gleda, drži pažnju i opušta mozak, iako uključuje sive ćelije kao kvazi-hitchcockovski "murder-mystery".
Usporediva je i s nekim laganim krimi-trilerskim romanom "page turner" kakvoće kupljenim na aerodromu ili, još bolje, idealna je za gledanje u avionu za vrijeme šestosatnog leta prema Bangkoku, kamo leti i titularna protagonistica Cassie u raspoloženom pa i inspirativnom tumačenju zvijezde "Teorije velikog praska" Kaley Cuoco.
Singl-ženska, partijanerica i alkoholičarka, Cassie putuje diljem svijeta i na letu za Bangkok očijuka s naočitim, tajanstvenim i imućnim putnikom Alexom (miljenik žena Michiel Huisman; "Bezvremena Adaline", "Igra prijestolja"). Alex je poziva na izlazak u Bangkok koji "zna biti čaroban". Jasno, Cassie prihvaća i njih dvoje završe zajedno, kad što – jutro poslije mamurne večeri pune rupa u sjećanju ona se budi pored njegova beživotna tijela, a mobitel joj zvoni i zvoni u humorističnom "groundhogdayovskom" ritmu "Wake Me Up Before You Go Go".
U strahu da joj nitko ne bi vjerovao da se probudila prekrivena Alexovom krvlju i da će je uhititi u zemlji gdje su "zakoni bizantinski", Cassie daje petama vjetra i pokušava se prisjetiti maglovite noći u stilu "još je netko bio ondje" ne bi li otkrila tko je ubio zgodnog frajera i zašto, uspt tko je on zapravo uopće bio. Najprije će se sjetiti misteriozne žene (Michelle Gomez) kojoj pokušava ući u trag dok se ona, istodobno, nalazi na njezinu tragu.
Ako zvuči zapetljano, jest, toliko da se "Stjuardesa" na koncu ne uspijeva posve ispetljati iz vlastitog narativnog i žanrovskog kaosa, reflektirajući kaotičnu protagonisticu. No, kad je dobra i fokusirana, a znade često biti, serija zalazi na dosad neistraženo područje sitcomovske napetice, odnosno nekakvog sitcom trilera koji kombinira s nenadano introspektivnom karakternom studijom znatno kompleksnije heroine dublje karakterizacije u odnosu na tipične plitke ili pliće oslikane likove unutar standardne komične serije.
Cassie je u teškom neredu, autodestruktivna, razgovara sama sa sobom u formi razgovora s Alexom koji joj se priviđa iz grižnje svjesti, a i toga da Huisman dobije veću minutažu. "Dosta mi je introspektivnih budalaština, samo me poljubi", samosvjesno će Cassie, lik bliži sitcomu, ali naglavačke ubačen u triler u seriji koja bolje polijeće nego slijeće, ali let je svejedno ugodan zahvaljujući stjuardesi u dosad najvećoj/boljoj ulozi glavne glumice. Cuoco jumbo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....