Overlay
zarazno

Nova "glupa mala" igrica osvaja sve više obožavatelja: jesmo li dobili nasljednika Candy Crusha? Stigla je i hrvatska inačica, jeste li je isprobali?

Piše Stil
Foto Jakub Porzycki/AFP
4. veljače 2022. - 17:46

Je li Candy Crush konačno dobio nasljednika? Hoćemo li umjesto šarenim bombončićima sad svi postati opsjednuti - slovima?Taj scenarij nije nimalo nerealan, jer ovisnike o "glupim malim" igricama već je osvojila nova pošast - Wordle. Jednostavna igra  pogađanja riječi od objave negdje u jesen 2021. bilježi konstantan i prilično zavidan rast i u samo tri mjeseca dosegla je brojku od preko dva milijuna igrača dnevno, a ako vam je potreban dodatni dokaz, obratite pažnju na društvene mreže na kojima svako malo osvanu objave poput ove.

{twitter}

{/twitter}

Cilj igre je kroz šest pokušaja pogoditi o kojoj se riječi radi, jasno, uz dodatne bonuse za brže rješavanje. Svakog dana na službenoj stranici Wordlea objavi se nova riječ, a svi igrači koji su odabrali verziju Wordlea na određenom jeziku pogađaju istu riječ. Sve kreće od praznih kvadratića raspoređenih u veći kvadrat tako da se u prvi red unositi prvi pokušaj, nakon čega sustav promjenom boje kvadratića izvješćuje igrača koliko je slova pogodio i koliko je slova smjestio na pravo mjesto.

Možda vam ne zvuči osobito primamljivo ali, s druge strane, teško je vjerovati da su svi od dva milijuna "navučenih" na ovu igru čudaci s nerazumljivim smislom za zabavno... Josh Wardle, koji je osmislio Wordle, rekao je nedavno za Guardian da nije mogao ni zamisliti da bi igra koju je kreirao za svoju djevojku, zaljubljenicu u jednostavne igre riječima, mogla doživjeti ovakvu popularnost. A možda i ne bi, da jedna igračica s Novog Zelanda nije objavila svoj "highscore" na Twitteru te apelirala na Josha da ugradi funkciju koja bi svim igračima omogućila da na isti način podijele svoje rezultate.

{instagram}

{/instagram}

Međutim, da igrica baš ništa ne valja, teško da bi postala ovoliko popularna (doduše, viđali smo već kako i gluplje razbibrige postižu nevjerojatnu popularnost), a Wordle ipak ima određene prednosti - igra je to za sve uzraste, dostupna je svima putem službene web stranice, i ono što je možda najprimamljivije, nema reklama.

Poželite li se i sami okušati u njenom igranju, sad već možete pronaći niz trikova za bolje igranje koje su objavili prethodni igrači - recimo mnogi spominju da je najbolje za prvu riječ odabrati neku koja sadrži slova koja se najčešće koriste u dotičnom jeziku (nije moguće ukucati riječ koja ne postoji). Ako vam nije po volji igrati Wordle na engleskom, možete ga iskušati na njemačkom, španjolskom, mađarskom i tako dalje, a odnedavno postoji i hrvatska inačica igre.

Nije riječ o službenoj hrvatskoj verziji igre već o njenom klonu, no princip je u biti isti. Ova se igrica zove Riječek i također igračima svakog dana nudi novi zadatak u obliku riječi od pet slova koju treba pogoditi iz najviše 6 pokušaja. Kao i u originalu, i u Riječeku se nakon odigrane partije rezultat može podijeliti s prijateljima.

Zašto još uvijek čitate, bacite se na igranje! 

Pratite Stil i na Instagramu!

{instagram}

{/instagram}

{instagram}

{/instagram}

{instagram}

{/instagram}

04. svibanj 2024 19:49