Zadar plus"FAT KIDDO STUDIO"

Zadarski meštar o‘ lampi pred svoju prvu samostalnu izložbu u rodnom gradu: "Za moje Zadrane pravim nekoliko novih modela, ali strah me kritike!"

Piše M. Gugić
9. lipnja 2020. - 14:04

"Debeli dječak" vraća se doma! Zadranin Igor Oliverić, tridesetdevetogodišnjak koji stoji iza imena "Fat Kiddo Studio" ovog će ljeta održati svoju prvu samostalnu zadarsku izložbu.

- Debeljko stiže u grad i to svoj rodni grad. Napokon! – napisao je Igor u svojoj posljednjoj Facebook objavi gdje je otkrio svojim prijateljima i ekipi koja ga vjerno prati da zaokruže na kalendaru 10. srpnja kad će svoje sve popularnije, unikatne lampe izložiti u crkvi sv. Dominika. Ovaj umjetnik, po struci kuhar, od 2015. godine, na svojoj dugogodišnjoj zagrebačkoj adresi, izrađuje unikatne lampe od razno raznih materijala koje pronađe po sajmovima na Hreliću i Britancu. Kad se industrijski dizajn ponovo vratio na velika vrata, njegove lampe postale su pravi hit, tako da ih ne prodaje samo u Lijepoj našoj, već ih šalje po cijelom svijetu. Nakon četiri zagrebačke izložbe, konačno je na red došao i Igorov rodni grad.

Kako to da se konačno odlučio izlagati u Zadru, koja su očekivanja, boji li se kritika te što će sve publika moći vidjeti na toj prvoj zadarskoj izložbi, upitali smo samog Igora.

- Pa istina je da sam do sad zapravo imao pet izložbi, te četiri spomenute zagrebačke i jednu, prvu i osobno najdražu, šoltansku, u predivnom ambijentu "Bratske kuće" u Grohotama. Ja sam zapravo uvijek zadovoljan kako te izložbe prođu kod publike. Stvori se ta jedna ugodna atmosfera u kojoj u miru mogu porazgovarati sa svakim posjetiteljem, prenit im cilu ideju i koncept osobnim kontaktom, što je puno bolje nego od interneta i gledanja preko ekrana pametnih telefona. Uvijek sam prisutan tijekom cijele izložbe jer onda mogu saznati i njihove dojmove, a do sada je feedback od posjetitelja bio odličan. Lip je osjećaj kad se pojavi netko koga nisam očekivao ili kad upoznam osobu koja je kupila moju lampu preko interneta pa se konačno upoznamo uživo. To mi je uvik drago – priča nam Igor koji je nakon najave zadarske izložbe često dobio pitanje „pa zašto tek sad?!”

igor oliverić lamps
Privatni album

- Ha, ha pa taj odgovor sam i samom sebi pokušao dati puno puta, ali mislim da ga tek sad napokon imam! Naime, smatram da je trebao proći jedan proces u koje sam se tražio, napredovao i pokušavao iz glave izbaciti sve te moje ideje za razne modele lampi, a opet da sve to prati jedna priča. Sad konačno mogu reći da je „Fat Kiddo studio” narastao i da je spreman pokazati veći opus, zapravo jedan presjek dosadašnjih radova kroz kvalitetnu priču – pojasnio je te dodao:

- Mora se uzeti u obzir da ja ipak već devet godina živim na zagrebačkoj adresi, tako da je cjelokupna ideja o lampama stvorena u radionici u Zagrebu. Ali, oduvijek sam sanjario o toj mojoj zadarskoj izložbi, o prezentaciji pred mojim svitom, svim dragim sugrađanima koji vole to što radim i koji me podržavaju i prate već godinama – iskren je Igor koji je i samo mjesto izlaganja svojih umjetnina pomno birao.

igor oliverić lamps
Privatni album

- Crkva sv. Dominika je bila moja jako velika želja! Puno me toga veže uz nju jer sam ipak Varoško dite. Kroz te sam kale prošao mali milijuna puta, znam svaki centimetar kamena tih uskih varoških ulica… I sad ću konačno unutar njih imati izložbu! Kakav osjećaj! Ambijent u sv. Dominika je predivan i te moje hladne metalne cijevi savršeno će se uklopiti u njegov stari kamen – govori Igor te dodaje kako će broj predstavljenih izložaka ovisiti o tehničkim uvjetima, no nada se predstaviti između 13 i 20 modela.

- Bit će sve složeno u pet kolekcija. Eto, konačno mogu reći da imam i svoje kolekcije! Bio je to dugotrajan proces, ali uspio sam! Uz to, za Zadarsku publiku upravo dovršavam i tri nova modela koja još nisam predstavio javnosti, tako da će moji Zadrani dobiti i ekskluzivnu premjeru – najavio je Igor koji smatra da je najteže izlagati pred svojom publikom.

- Moram priznati da osjećam, uz veliko uzbuđenje, i dozu brige jer ipak su to moji Zadrani, a znamo da mi kao svit nemamo baš dlake na jeziku. Ali, baš kao i dosad, kritike su moj veliki vjetar u leđa za daljini razvoj i napredak. Ma, iskreno, srce mi je već puno, ipak stižem napokon stižem kući – zaključio je Igor.

igor oliverić lamps
Privatni album
19. travanj 2024 19:51