Overlay
ODGOVORNA KUPNJA

Brend koji obožavaju influencerice uskoro predstavlja novu kolekciju: veseli nas pozitivan zaokret ka još većoj održivosti

Piše Stil
Foto Shutterstock
11. kolovoza 2020. - 16:06

Novu kolekciju koreanskog branda održive mode Le 17 Septembre ubrzo ćemo moći pronaći na Net-a-Porteru na kojem se prošle godine i prvi put predstavio svjetskom modnom tržištu. 

Brend postoji od 2013., a čim se lani pojavio na međunarodnoj sceni odmah je postao hit među influencericama. Cilj osnivačica i glavne dizajnerice branda Grace Shin bio je stvoriti kolekciju koja će reflektirati njezin osobni stil koji se sastoji od ravnih linija, jednostavnih krojeva i minimalnog korištenja boja. Osim toga bilo joj je izuzetno važno da proizvodnja bude što čišća i zelenija.

Održiva moda nametnula se kao prioritet u odabiru nove odjeće među brojnim it djevojkama koje sada teže moralno ispravnoj kupnji. Brandovi su to shvatili i počeli se prilagođavati novim zahtjevima na tržištu, često nažalost samo nominalno zbog čega je skovan termin greenwashing i zato je važno znati razabrati koje modne marke su u stvarnosti održive.

U intervjuu za Marie Claire osnivačica i glavna dizajnerica progovorila je upravo o ovoj temi. Smatra da posao dizajnera nije samo da udovoljava prohtjevima klijenata već da ima u vidu i osobnu odgovornost koju dobiva baveći se tim poslom. Već od prve kolekcije u Le 17 Septembreu su pazili da ne proizvode previše odjeće koju onda možda ne bi uspjeli prodati, da smanje na minimum pakiranje i izbjegnu jednokratni otpad, te reduciraju što je više moguće upotrebu vode i stvaranje ikakvih viškova.

Za vrijeme korone pokazalo se da modna hiperprodukcija mora prestati jer su brendovi koji tako rade pretrpjeli brojne gubitke i sada se sve više razmišlja o održivosti. Shin, koja je tako radila i prije pandemije kaže  da joj je drago što će ova situacija pozitivno utjecati barem na nešto, a to je da će natjerati i brendove koji do sada nisu razmišljali o održivosti da je počnu implementirati u svoju proizvodnju.

Za svoj uspjeh uvelike zahvaljuje Instagramu koji je postao odlična platforma za dizajnere nove generacije kojima bi prije bilo puno teže probiti se do publike. U početku je ona bila tek lokalna dizajnerica, a kada je počela dijeliti svoje radove na Instagramu postigla je brzo i globalni uspjeh. Upravo zbog svoje Instagram publike trudi se držati cijene razumnima i svima dostupnima koliko joj njeni održivi izbori proizvodnje dopuštaju.

23. travanj 2024 19:00