Overlay
15209350
krhka ljepota

Objave tako dobre da nadilaze konzumerističku glad: Instagram je zapalio novi trend, ovaj retro hobi više nije rezerviran za bakice!

Piše M. M.
5. studenog 2020. - 15:22

Koliko vremena smo svi provodili kući valjda smo do sada trebali naći neki skriveni talent ili hobi. Ako vam je zbog toga imalo lakše, moramo priznati da mi nismo, ali zato uvijek postoji Instagram kao odlična inspiracija. Mnogi su zadnjih mjeseci, pa i dulje počeli objavljivati fotografije keramike koju sakupljaju i aranžiraju u svojim domovima.

Postati kolekcionarom keramičkog posuđa, skulptura i vaza čini se kao da pripada nekom prošlom dobu. Ali pravo pitanje je, pa i nije li cilj da zaboravimo na vrijeme u kojem živimo trenutno? 

image
Shutterstock

I keramika koja se skuplja često je jako stara i izgleda antikno, to se posebno odnosi na vaze koje se zatim dekoriraju na najrazličitije načine. Sasvim kul izgledat će i prazne, a ako kupujete cvijeće ne morate ga kupiti previše. Dovoljan je jedan buket od kojeg onda možete rasporediti po jedan cvijet u svaku vazu što će izgledati vrlo efektno.

Već smo pisali o tome kako su self-made police postale iznimno popularne u svim prostorijama u stanu pa i kuhinji umjesto gornjih elemenata. Ondje tako možete posložiti svoje omiljeno posuđe koje će inače možda i najdosadnijoj prostoriji kada je riječ o uređenju interijera dodati na šarmu.

Već prije par godina počeli smo pratiti profil Casa Shop iz SAD-a koji prodaje najčešće staklene i keramičke retro predmete uglavnom bez ikakve druge svrhe osim dekorativne. Zbog njihovih donekle nepristupačnih cijena i laganja samima sebi da ćemo otići u antikvarijate u Hrvatskoj nismo ih do sada naručivali. Srećom njihove su objave toliko vizualno zadovoljstvo da nadmašuju našu konzumerističku glad za posjedovanjem.

O još jednom takvom Instagram dućanu nedavno je pisao i Vogue, a riječ je o Resident Objectsu. Njihova estetika je posve drugačija, a osjećamo da najavljuje povratak malo više raskoši u naš svijet minimalizma. Predmeti koji se prodaju su pravi kolekcionarski rariteti, namjerno ružni ili kičasti, a dekorirani u skupu postaju toliko loši da su dobri. Uostalom samo osobe s jako dobrim ukusom mogu razumjeti i prigrliti jako loš ukus i pritom zadržati svoj jako dobar ukus.

24. studeni 2020 07:27