StoryEditor
ZdravljeU par koraka...

Ljeto stiže, a vama je dosta 'pivskog trbušića'? Ne morate se satirati vježbanjem, slijedite ova tri jednostavna pravila do savršeno vitkog struka

Piše PSD
22. travnja 2017. - 18:34

Ako vam je lijeno i naporno baviti se intenzivnom tjelovježbom, ne želite gladovati, a ipak bi ste htjeli izgubiti poneki kilogram i otopiti 'pivski trbuščić', ne ciljate na nemoguće.

Masti koje se nakupljaju oko struka, takozvane visceralne masti, u prevelikim količinama negativno utječu na zdravlje cjelokupnog organizma, a izgubiti ih imožete uz samo mrvu discipline i pravilne prehrane.

Američka nutricionistica Cynthia Soss kreirala je specifičnu dijetu koja vas neće natjerati da gladujete, a trebala bi vam pomoći da u periodu od četiri tjedna izgubite preko 30 posto masnoća koje se nakupljaju oko struka.

Tri pravila kojih se morate pridržavati su:

  • jedite 400 kalorija po obroku, četiri puta dnevno (najbolje je na menu uvrsititi mediteranske namirnice)
  • nemojte praviti pauzu između obroka dulju od četiri sata
  • u svakom obroku jedite monozasićene masnoće, poput maslinovog ulja i orašastih plodova
Nije vam u cilju da gladujete, ali namirnice koje biste trebali izbaciti iz prehrane u ovom periodu, posebno u prva četiri dana, su:
  • gazirana pića
  • zbjegavajte i brokulu, cvjetaču, kupus, papar, citrusno voće i gume za žvakanje jer potiču nadutost
  • kupovni bijeli kruh

Izdvojeno

03. kolovoz 2020 13:31